У музичному театрі. Балет.
Дуже важлива складова частина балету
– пантоміма.
Пантоміма - це
грецьке слово позначає «все відтворюючий наслідуванням». Це рухи, жести, якими
актори ніби розмовляють одне з одним. За допомогою пантоміми передається зміст
вистави, розвиток її сюжету.
ПАНТОМІМА Роберт Шуман «Карнавал».
Р.Шуман – представник німецького
романтизму, автор балету «Метелики», написав в 1835 році цикл фортепіанних п'єс
«Карнавал», що складається з двадцяти однієї частини. Під назвою: Карнавал.
Маленькі сцени, написані на чотири ноти.
Це програмний твір, в музиці відображені характери героїв: традиційних
казкових П'єро, Арлекіна, Коломбіни і Панталоне, що відносяться до особистої
міфології Шумана Флорестана і Евсебія, а також цілком реальних Паганіні і
Шопена.
Балетмейстером Михайлом Фокіним поставлено балет на музику Роберта Шумана в
1910 році, прем'єрне представлення якого відбулося 20 лютого, в залі Павлової.
Художник-постановник Л. Бакст.
Деякі
цікаві факти, пов'язані з балетом «Лускунчик»:
• для освітлення спектаклю використовується від 600
до 700 освітлювальних приладів;
• пачка виконавиці Феї Драже містить 7 шарів тюлю ;
• ялинка на сцені має висоту 16,4 метра і важить 1
тонну ;
• під час вистави в танці сніжинок на сцену
висипається близько 20 кг конфетті.
Перевірка
вивченого матеріалу:
Гра
«МІКРОФОН»
1. Назвіть імена композиторів, які писали музику до
балетів?
2. Що виникає в уяві під час сприймання музики
П.І.Чайковського?
3. Порівняйте характер класичного балету П.І.Чайковського
“Лускунчик” з характерним балету А.Хачатуряна “Гаяне”. Що в них є споріднене?
Чим вони відрізняються?
4. Пригадайте, про який вид театрально-сценічного
мистецтва йшла мова на сьогоднішньому уроці?
5. З якої мови прийшло слово балет?
6. Як називається балетне взуття?
7. Які види танців у балеті вам відомі ?
Вокально-хорова
робота:
Повторення пісні «Школярі - школярики» сл. О.Вратарьова,
муз.О.Злотник
1.На підвіконні в класі квіти,
Навпроти — Гоголя портрет.
А ми блукаємо по світу
Через мережу Інтернет
Якби не вчилися у школі,
Ніколи б не почули ми
Про теорему Піфагора
І про частинки «не» і «ні».
Приспів:
Школярі-школярики, очі, як ліхтарики...
По законах фізики – зимно край вікна.
Школярі-школярики, очі, як ліхтарики...
По законах лірики – круглий рік весна!
2.Але найкращий час у школі,
Це добре знає кожен клас,
Коли співа веселий дзвоник
І на перерву кличе нас.
У всіх такі цікаві теми –
Про макіяж і Брітні Спірс.
І
тільки мій рудий
Ромео
Про мене знов складає вірш.
Домашнє завдання:
Повторити пісню
«Школярі - школярики» сл. О.Вратарьова,
муз.О.Злотник
Комментариев нет:
Отправить комментарий