воскресенье, 5 апреля 2020 г.

5 клас. Урок 29. У музичному театрі: балет (ІІ частина)

У музичному театрі. Балет.

 Дуже важлива складова частина балету – пантоміма.
 Пантоміма  -  це грецьке слово позначає «все відтворюючий наслідуванням». Це рухи, жести, якими актори ніби розмовляють одне з одним. За допомогою пантоміми передається зміст вистави, розвиток її сюжету.

ПАНТОМІМА  Роберт Шуман «Карнавал».
Р.Шуман –  представник німецького романтизму, автор балету «Метелики», написав в 1835 році цикл фортепіанних п'єс «Карнавал», що складається з двадцяти однієї частини. Під назвою: Карнавал. Маленькі сцени, написані на чотири ноти.
Це програмний твір, в музиці відображені характери героїв: традиційних казкових П'єро, Арлекіна, Коломбіни і Панталоне, що відносяться до особистої міфології Шумана Флорестана і Евсебія, а також цілком реальних Паганіні і Шопена.
Балетмейстером Михайлом Фокіним поставлено балет на музику Роберта Шумана в 1910 році, прем'єрне представлення якого відбулося 20 лютого, в залі Павлової. Художник-постановник Л. Бакст.

Деякі цікаві факти, пов'язані з балетом «Лускунчик»:
• для освітлення спектаклю використовується від 600 до 700 освітлювальних приладів;
• пачка виконавиці Феї Драже містить 7 шарів тюлю ;
• ялинка на сцені має висоту 16,4 метра і важить 1 тонну ;
• під час вистави в танці сніжинок на сцену висипається близько 20 кг конфетті.

Перевірка вивченого матеріалу:
 Гра «МІКРОФОН»
1. Назвіть імена композиторів, які писали музику до балетів?
2. Що виникає в уяві під час сприймання музики П.І.Чайковського?
3. Порівняйте характер класичного балету П.І.Чайковського “Лускунчик” з характерним балету А.Хачатуряна “Гаяне”. Що в них є споріднене? Чим вони відрізняються?
4. Пригадайте, про який вид театрально-сценічного мистецтва йшла мова на сьогоднішньому уроці?
5. З якої мови прийшло слово балет?
6. Як називається балетне взуття?
7. Які види танців у балеті вам відомі ?


Вокально-хорова робота:
Повторення пісні  «Школярі - школярики» сл. О.Вратарьова, муз.О.Злотник
1.На підвіконні в класі квіти,
Навпроти — Гоголя портрет.
А ми блукаємо по світу
 Через мережу Інтернет
Якби не вчилися у школі,
 Ніколи б не почули ми
  Про теорему Піфагора
І про частинки «не» і «ні».
Приспів:
Школярі-школярики, очі, як ліхтарики...
По законах фізики – зимно край вікна.
Школярі-школярики, очі, як ліхтарики...
По законах лірики – круглий рік весна!
2.Але найкращий час у школі,
   Це добре знає  кожен клас,
   Коли співа веселий дзвоник
   І на перерву кличе нас.
   У всіх такі цікаві теми –
   Про макіяж і Брітні Спірс.
   І  тільки  мій  рудий  Ромео
   Про мене знов складає вірш.


Домашнє завдання:
Повторити  пісню  «Школярі - школярики» сл. О.Вратарьова, муз.О.Злотник






Матеріали взяті з вільного доступу на порталі:  https://naurok.com.ua/

Комментариев нет:

Отправить комментарий