Музика
в мультиплікації
Продовжуючи тему
музики в мультиплікації хочеться сказати, що сучасний кінематограф та мультиплікацію важко
уявити без музики.
Мультиплікація (анімація) – вид кіномистецтва, твір якого виготовляється шляхом
знімання послідовних фіз. Руху намальованих або об’ємних об’єктів.
До середини 1970-х
років в українському анімаційному кінематографі остаточно сформувалася
національна школа, головною ознакою якої став тісний зв’язок із рідною
культурою, народними традиціями у мистецтві. Цей час можна назвати періодом
розквіту української анімації, оскільки саме тоді відбувалися найвизначніші
творчі досягнення художників студії «Київнаукфільм», активний пошук нових форм,
тем, образотворчих рішень і технік. Творчий колектив студії поповнився новими
художниками й режисерами, які підняли українську анімацію на новий, надзвичайно
високий професійний рівень.
Основним джерелом став народний фольклор. Це проявилося в
сюжетах творів, образах персонажів, особливостях художньої мови. Чимало творів
української анімації створені на основі народних казок та легенд, зокрема
«Чарівник Ох» (реж. Д. Черкаський), «Івасик Телесик», «Колосок» (реж.
Л. Зарубін), «Кривенька качечка» (реж. А. Грачова), «Котигорошок» (реж. Б.
Храневич)
Класикою
української кінематографії сьогодні вважається двосерійний пригодницький
анімаційно-ігровий фільм «Острів скарбів», режисером якого став успішний уже на
той час Д. Черкаський. «Острів скарбів» створено за мотивами однойменного
роману Р.-Л. Стівенсона, у якому йдеться про пошуки скарбів легендарного пірата
Флінта. Особливістю мультфільму є те, що в ньому вдосталь жартів і кумедних
ситуацій, багато з яких є нічим іншим, як пародією на американські мультфільми
та вестерни. Мультиплікаційний розвиток сюжету переривається музичними номерами
— кліпами, знятими за участі акторів, які «ілюструють» події.
Пізніше сюжет
мультфільму ліг в основу сценарію мюзиклу, музику до якого написав композитор
Володимир Бистряков. У музично-пластичних номерах використаної і пісні з
анімаційної кінострічки, і нові композиції.
Підсумок
уроку.
- Поясніть
поняття «мультиплікації», або «анімації»
- Розкажіть про значення музики в
мультфільмах на прикладах
Домашнє
завдання:
Повторити слова пісні «Гей, ви, козаченьки» Г.Татарченка
Уявіть
себе мультиплікаторами. Підберіть візуальний ряд
до одного з класичних творів, який найбільше
запам’ятався.
Комментариев нет:
Отправить комментарий